Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan LG tv

• November 25, 2020
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik wil graag de afstandsbediening van KPN  (nl net overgestapt naar glasvezel van KPN) koppelen aan mijn LG-OLED55C7V.  Verschillende codes geprobeerd, maar lukt niet. Maximale resultaat is dat ik via de KPN-afstandsbediening het volume  van mijn tv kan bedienen

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Maximale resultaat is dat ik via de KPN-afstandsbediening het volume  van mijn tv kan bedienen

Dat is ook inderdaad bijna het maximale. Wat ook nog zou moeten kunnen is de tv aan/uit zetten en bronkeuze. Voor de overige functies van de televisie zelf dien je diéns AB te gebruiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 25, 2020

Maximale resultaat is dat ik via de KPN-afstandsbediening het volume  van mijn tv kan bedienen

Dat is ook inderdaad bijna het maximale. Wat ook nog zou moeten kunnen is de tv aan/uit zetten en bronkeuze. Voor de overige functies van de televisie zelf dien je diéns AB te gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Peter, dank voor e reactie.  Aan/uitzetten en volumeregeling kan trouwens met meerdere codes