Skip to main content

Hallo,

klopt het dat de volgende tv van Samsung niet gekoppeld kan worden met de afstandsbeding (D3 versie met zilveren ronde knop en witte achterkant): 32LM6370PLA? Ik heb ook nog een andere afstandsbediening van KPN (volledig wit en onderop 4 ronde toetsen met kleuren) maar deze krijg ik niet aan mijn ontvanger (ARRIS VIP2952) gekoppeld. Is dit wel mogelijk? En bestaat de kans dan dat ik met deze afstandsbediening Wel de tv kan koppelen?

 

hoor het graag en bedankt.

Met vriendelijke groeten,

thoobs

Hallo @thoobs,

Op model D3 kan je is proberen om snelcode 20 te proberen. Kies dan op deze pagina voor '’mijn model staan er niet tussen'’ voor de installatie stappen. 

Heb je het nieuwere model?
Dan kan je deze eenmalig resetten door de rode en blauwe knoppen ongeveer 5 seconden in te drukken en te bevestigen met OK. Daarna richt je de afstandsbediening op de ontvanger en kan je kort gaan zappen. 


Hoi @thoobs, welkom bij ons op het forum. De afstandsbediening is standaard gekoppeld aan de tv-ontvanger, daar hoef je zelf niets voor te doen. Het koppelen aan het tv toestel moet je nog wel doen inderdaad, hoe je dat kunt doen wordt beschreven in dit artikel:

Lukt het met die stappen en de toevoeging van Chrizziey?

Op model D3 kan je is proberen om snelcode 20 te proberen. Kies dan op deze pagina voor '’mijn model staan er niet tussen'’ voor de installatie stappen. 

Heb je het nieuwere model?
Dan kan je deze eenmalig resetten door de rode en blauwe knoppen ongeveer 5 seconden in te drukken en te bevestigen met OK. Daarna richt je de afstandsbediening op de ontvanger en kan je kort gaan zappen. 

 


Ja is gelukt