Skip to main content

We hebben een tweedehands tv, als extra tv voor de kinderen: een Panasonic TX-32LE7F. Hierop heb ik interactieve tv van KPN geïnstalleerd en dat werkt verder prima. Ik krijg alleen de KPN-afstandsbediening niet gekoppeld aan de tv. Daardoor werken sommige knoppen niet, zoals de volumeknoppen. Ik heb de snelcode (5) geprobeerd en tevens alle codes onder het kopje “Staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV". 

In een ander forum heb ik nog andere 3-cijferige codes voor Panasonic gevonden en die heb ik ook allemaal zonder resultaat geprobeerd.

Inmiddels heb ik de volgende codes geprobeerd, naast de snelcode (5):

005  027  306  328  629  759  774

101  113  123  163  164  165  166  169  172  174  189  284  287  437  487  488  

Ik ben nog niet zover dat ik me erbij neerleg 😉 Er zou toch een oplossing voor moeten zijn? Heeft iemand wellicht nog een tip voor mij?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten Leonie

UPDATE!

Ik ben er achter gekomen dat de oplossing heel simpel was… De het deel van de tv dat het signaal van de afstandsbediening moet ontvangen, was wat vuil en bovendien niet goed bereikbaar doordat de kinderen er hun Nintento dichtbij hadden gezet :blush::blush::blush: . Na was poetswerk en het verplaatsen van de Nintendo, werkt alles naar behoren. Paar uur gepuzzel om een kleinigheid, pffff. Maar ben blij dat de tv én de afstandsbediening nu volledig benut kunnen worden.