Skip to main content

Ik krijg mijn KPN afstandsbediening (witte voor en achterkant type D3) niet gekoppeld aan mijn Philips TV 75PUS7805/12. Heb al heel veel codes geprobeerd, maar tot nu toe zonder resultaat. Is er iemand die de gouden code heeft ?

Goedenavond @TheDon, welkom! Hier staan de meest voorkomende codes. Hopelijk staat die van u ertussen. Maar als ik uw typenummer intoets, staat er dat er geen code voor is. Maar hopelijk lukt het toch met 1 van deze andere codes. Laat u me nog even weten of het gelukt is? Link


Hallo @TheDon 

 

Waarschijnlijk lukt het met code 401

Die werkt namelijk wel met vergelijkbare types.


Goedenavond @TheDon, welkom! Hier staan de meest voorkomende codes. Hopelijk staat die van u ertussen. Maar als ik uw typenummer intoets, staat er dat er geen code voor is. Maar hopelijk lukt het toch met 1 van deze andere codes. Laat u me nog even weten of het gelukt is? Link

Dank voor je reactie fame29. Op deze site had ik ook al gekeken. De codes die hier genoemd worden werken helaas niet.


Hallo @TheDon 

 

Waarschijnlijk lukt het met code 401

Die werkt namelijk wel met vergelijkbare types.

De tv gaat met deze code idd aan/uit en geluid werkt ook. Bron selecteren doet ie niet. Dank voor je reactie.


Jammer dat die codes niet gewerkt hebben. Dank voor de hulp @GeSp!


Die code stond er gewoon tussen in jouw link @fame29 maar het lijkt erop dat sommige TVs en/of AB soms een code niet pakken als er een paar verschillende codes achter elkaar worden ingevoerd.

Wacht je een tijdje en voer je opnieuw dezelfde code in dan werkt het ineens wel.

 

@TheDon Fijn dat het belangrijkste deel werkt met die code, bronselectie heb je hopelijk toch maar zelden nodig.


Goedenavond @TheDon, welkom! Hier staan de meest voorkomende codes. Hopelijk staat die van u ertussen. Maar als ik uw typenummer intoets, staat er dat er geen code voor is. Maar hopelijk lukt het toch met 1 van deze andere codes. Laat u me nog even weten of het gelukt is? Link

394 werkte voor ons  😀