Skip to main content

Ik probeer mijn afstandbediening met mij salora tv te koppelen. Helaas werkt niks. Alle codes al heel vaak geprobeerd, ook andere codes. Ook al batterijen eruit gehad en geprobeerd. Maar helaas werkt niks. Iemand een idee hoe het wel werkt? Heb een witte afstandsbediening met een google assistant knopje.

Welkom op het Forum van KPN @Pau la B 

Hierbij de koppelcodes om de afstandsbediening te kunnen koppelen aan jouw Salora televisie:
 

SALORA: 005 / 079 / 088 / 117 / 118 / 120 / 148 / 312 / 328 / 637

 

Met één van bovenstaande codes, kun je de afstandsbediening koppelen met jouw televisie.

Laat even weten of het je is gelukt!


Zoals ik al vermeld had, heb ik alle koppelcodes al geprobeerd. Ook al andere reacties gelezen met andere codes en ook die werken niet. Snelcode 20 ook niet. Denk dat we dus helaas nu 2 afstandsbedieningen moeten gaan gebruiken.


Zoals ik al vermeld had, heb ik alle koppelcodes al geprobeerd. Ook al andere reacties gelezen met andere codes en ook die werken niet. Snelcode 20 ook niet. Denk dat we dus helaas nu 2 afstandsbedieningen moeten gaan gebruiken.

 

Hoi @Pau la B 

Jammer dat het ook met mijn gegeven koppel codes, niet wilde lukken om de afstandsbediening te kunnen koppelen met je Salora televisie, en je dus nu gebruik moet maken van twee verschillende afstandsbedieningen.
En zo drama is dat natuurlijk ook weer niet, want ook dat went vanzelf.

Ik zelf gebruik zelfs drie verschillende afstandsbedieningen, en heb daar ook geen enkel probleem mee, het is op een gegeven moment een autisme geworden en je weet gewoon niet beter.

Als snap ik je uiteraard wel, dat je het liever tot één afstandsbediening had willen maken.

Â