Skip to main content
  • KPN afstandsbediening koppelen aan Salora lukt niet.   Het is een salora 22fsb6502 .  Heb al een stuk of 30 codes geprobeerd, wie kan mij helpen.!!!  

Het is me wat met die salora’s

Heb je dit al gezien :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/op-zoek-naar-code-van-salora-tv-om-afstandsbediening-te-koppelen-452131


Dag @Naam onbekend. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om je afstandsbediening in te stellen voor je tv. Ik zie dit inderdaad vaker gebeuren met Salora TV's. De volgende codes kun je gebruiken voor een Salora TV: 005, 079, 088, 117, 118, 120, 148, 312 en 328. Geen van deze codes werkt?

Verder is het belangrijk dat je bij het instellen van je afstandsbediening de volgende stappen doorloopt:

  1. Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode (4) in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.
  2. Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

  3. Controleer of de tv-knop, mute, volume harder/zachter en source werken.

  4. Druk op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood.

Als het zo niet lukt, reset dan de afstandsbediening eens voor je bovenstaande stappen doorloopt. Je reset 'm door de rode en blauwe toets op de afstandsbediening tegelijkertijd in te drukken en 3 seconden vast te houden. Als het ledje rood wordt, druk je op OK. 


Hallo @Naam onbekend. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het met bovenstaande stappen gelukt om je afstandsbediening in te stellen? 


Reageer