Skip to main content

Hoi,

 

Sinds deze week een Samsung the frame TV. Echter lukt het niet om de kpn afstandsbediening te koppelen. Alleen het geluid en de aan/uit functie doet het wanneer het kpn kastje uit het zicht is. De functies werken niet (terug spoelen etc) Hierdoor moet het KPN kastje nog steeds in het zicht staan. Erg jammer. Kan dit opgelost worden?
Model afstandsbediening: D3

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als je de TELEVISIE aan KPN gekoppeld hebt dan kan je met diéns afst. bed. (van Samsung dus) de KPN ontvanger bedienen. Mijn Samsung tv had na enkele seconden zoeken door dat er KPN aangesloten was. Even bevestigen en voilà, ik kan ‘m met de Samsung afst.bed. bedienen (alleen als de tv aan staat).

Met de Arris 2952 danwel Arcadyan 2260 zal er altijd zichtcontact moeten zijn met de KPN afst.bed. Maar ik kan mijn Arris 2952 wel uit het zicht bedienen via de Samsung afst.bed.


Hoi @Samsung the frame, welkom. 

Een nieuwe tv, gaaf zeg. En ik begrijp ook waarom je voor deze tv hebt gekozen. Het moet niet zo zijn dat deze opvalt in het interieur. Daarom wil je ook de ontvanger niet in beeld. 

Je probeert de KPN afstandsbediening aan de tv te koppelen toch? Niet zoals PeterG de Samsung afstandsbedieing aan de ontvanger. 

In ieder geval de D3 afstandsbediening werkt via infrarood en heeft dus de ontvanger in het zicht nodig. 

Je hebt verder wel de stappen op voor het instellen doorgelopen? 


Zit je bij die tv écht altijd tegen die grote witte rand te kijken? Of is die rand weg bij gewoon tv kijken?

(ik zie alleen afbeeldingen met zwart randje EN grote witte rand)