Skip to main content

Hallo Allemaal

Ik ben Jennie en ook een nieuwkomer in deze forum.

Ik hoop dat ik mijn verhaal ook hier kwijt kan.

Sinds 21 Sept heb ik heb ik ook alles nieuw van de KPN er is ook een monteur geweest die de installatie voltooid heeft.

Maar nu zit ik ook met het probleem dat ik met mijn afstandbediening (KPN) het geluid plus afstemmen op mijn tv niet lukt ondanks ik alle stappen en de beschrijving doorgelopen heb.

Ik kan wel het geluid harder en zachter zetten via mijn TV afstandbediening (Samsung)

Ik heb een Samsung TV en daarvan is de snelcode 1 ik moet dan 5 sec. plus snelcodenummer ingedrukt houden en deze is dan stap 3 die ik dan helemaal uitvoer.

Als ik de tv wil uitzetten via de KPN afstandbediening dan geeft mijn TV aan dat ik de uitknop van mijn Samsung afstandbediening uit moet schakelen is dit normaal?

Het moet toch allemaal met de KPN afstandbediening kunnen zo staat dat in de beschrijving?

Ik zelf kan dit niet oplossen  daarom vraag ik hier om hulp die mij wel kan helpen.

Ik hoop op tegenbericht.

MVG Jennie.

 

Hallo @motormuis45, welkom. 

Je kan natuurlijk met je vraag op het forum terecht! We denken graag met je mee :blush:. 

Ik begrijp dat je het stappenplan op onze website al hebt doorlopen? Vaak geef ik mensen de tip mee om na het indrukken van de fast forward knop, gelijk op OK te drukken in plaats van eerst te testen. Soms wil dit helpen de afstandsbediening goed te koppelen. Laat je ons weten of dit lukt? 


Hallo @motormuis45, welkom. 

Je kan natuurlijk met je vraag op het forum terecht! We denken graag met je mee :blush:. 

Ik begrijp dat je het stappenplan op onze website al hebt doorlopen? Vaak geef ik mensen de tip mee om na het indrukken van de fast forward knop, gelijk op OK te drukken in plaats van eerst te testen. Soms wil dit helpen de afstandsbediening goed te koppelen. Laat je ons weten of dit lukt? 

Hallo Hanna

Ik wil je bedanken voor het reageren van mijn vraag.

Ook wil zeggen dat ik het stappenplan een paar keer doorgelopen heb en ook meteen op OK geklikt alles werkt nu perfect.

Ik hoef nu niet meer de afstandbediening van de TV te gebruiken.

Alleen als mijn kleindochter een game op ps4 wil spelen dan moet ik wel de TV afstandbediening gebruiken.

 

MVG Jennie / @motormuis45 


Hallo @motormuis45, 

Fijn om te horen dat het nu (grotendeels) goed werkt! Voel je vrij om vaker vragen op het forum te stellen, je bent van harte welkom!Â