Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening koppelen beovision 10-40

  • January 22, 2021
  • 4 reacties
  • 529 keer bekeken

Het lukt mij niet ondanks de 4 codes om mijn nieuwe afstandsbediening te koppelen aan mijn beovision 10-40. Met de oude kpn afstandsbediening lukte het wel. 
 

Beste antwoord door Lisa

Hi @Ron59! Reageert de Beovision 10-40 helemaal niet op de afstandsbediening. Ook niet een aantal knoppen na het koppelen? Welke afstandsbediening heb je en welke codes heb je geprobeerd?  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2021

Hi @Ron59! Reageert de Beovision 10-40 helemaal niet op de afstandsbediening. Ook niet een aantal knoppen na het koppelen? Welke afstandsbediening heb je en welke codes heb je geprobeerd?  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2021

Hoi Lisa,

ik heb de nieuwste afstandsbediening van KPN met art.nr. 845351 en heb inmiddels meerdere malen de volgende codes geprobeerd : 155, 186, 381 en 717. Allen zonder het gewenste resultaat en zelfs geen een knopje werkte.

 

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 6, 2021

Dat zijn inderdaad alle bij ons bekende codes voor een infrarood afstandsbediening. Ik lees her en der op het Forum dat de infrarood frequentie van de Beovision anders is dan onze afstandsbediening. Wellicht dat dit de reden is dat de afstandsbediening niet wil koppelen.  @beosound100 Heb jij een idee hoe we deze combi kunnen laten werken? 


De combinatie van KPN ab met B&O is geen gelukkige. ts kan dit het beste oplossen door met zijn dealer te gaan praten, daar een ir oogje aan te schaffen en de dealer de PUC tabel in zijn TV laten updaten met òf kreatel òf KPN hmb2260. Dan kan hij met zijn B&O ab ook het KPN kastje bedienen. Succes ermee.