Skip to main content

Onze afstandsbediening  tv stuk, een nieuwe  gekregen van KPN,  nu moet dat ding gekoppeld  worden, er zit een stappenplan bij hoe verder , nu staat ons merk tv (jvc) niet in de bijgevoegde  lijst op KPN opgezocht, de stappen gevolgd , maar de afstandsbediening  koppelt niet, de klantenservice  gebeld,  diegene aan de telefoon welwill6, maar kregen het niet voor elkaar, hij zei ik overleg even met collega, werd in de wacht gezet, na even gewacht te h ebben werd de verbinding  verbroken,  opnieuw gebeld,  kreeg iemand aan de telefoon, die begon over d at hij het ook niet wist ,hij had het thuis ook geprobeerd. 

Ik dacht  ff dat ik voor de gek gehouden werd, maar hij zei dat soms het gewoon niet  werk tt ,vroeg hem hoe verder, wist hij ook niet  ,dus ik h e b een nieuwe afstandsbediening die maar gedeeltelijk  werkt 

Heeft u deze stappen al geprobeerd?


Ja alles volgens  het boekje, en met de klantenservice  ,die zeggen ja soms lukt het niet en dan is er geen oplossing 


Hoi @Rifka, welkom terug!
Helaas kan het zich soms voordoen dat er een TV is die met geen van de codes lijkt te werken. Als ik zo op ons forum zoek op JVC en Afstandsbediening  vind ik meerdere topics waar dit het geval bleek te zijn.
Het lijkt erop dat jouw televisie niet met onze afstandsbediening gaat werken. 
De beste optie lijkt om de oorspronkelijke afstandsbediening van je TV te gebruiken naast onze afstandsbediening.