Skip to main content

Koppel afstandsbediening verbroken en opnieuw koppelen lukte niet tot ik er achter kwam dat recent geplaatste HUE verlichting achter TV de boosdoener was. Na loskoppelen van de verlichting werkte de afstandsbediening weer naar behoren. ik plaats dit omdat ik zelf veel tijd heb gespendeerd aan het uitzoeken en dat een ander wil besparen

Te vroeg gejuicht Na uur weer verbroken en niet gelukt om opnieuw te koppelen. Ben ik de enige of heeft iemand dit ook meegemaakt? 


Hoi @RonRon . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat je afstandsbediening niet verbonden blijft.

Over welk type verbinding hebben we het? Infrarood of bluetooth? Ik gok dat laatste maar wil het even zeker weten. 

Je hebt alle stappen via de website doorlopen? https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

 


Bedankt voor de reactie

Heb het meerdere (100 😵 geprobeerd soms koppelt het  en werkt het zo als het moet voor een korte tijd en soms lukt het helemaal niet. Nu zit ik met 2 afstandsbedieningen , niet prettig maar geen ramp.

een van de oorzaken kan zijn een instelling op de TV, de aanwezige HUE lampen, de Soundbar of het ZWAVE automatisering, ben er nog steeds niet achter wat de boosdoener is. heb een nieuwe afstandsbediening KPN  alles hetzelfde, Ooit kom ik er achter


Oorzaak eindelijk gevonden, De soundbar stond tegen onderkant TV aan en blokkeerde het signaal van de afstandsbediening, kreeg opeens een helder idee en heb de soundbar 20 cm verplaatst. en het probleem was opgelost.


Super! Fijn dat je de tijd genomen hebt om het hier met ons te delen. Ik zal het als beste antwoord markeren en hopelijk hebben anderen er iets aan.Â