Skip to main content

Van de week een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar het koppelen lukt niet. Heb de instructie zeker 20 keer opnieuw gevolgd. Het rode lampje gaat wel branden maar als ik op de forward-knop druk gebeurt er verder niets; de TV gaat niet uit, dat doet ie overigens wél als ik op het knopje druk dat geheel rechts bovenin zit (daarnaast dus). Ik krijg hem dan ook weer aan, de zenders doen het maar geen volume of pauzestand in te stellen.

Als ik vervolgens zie dat - als het niet lukt - ik naar jullie website moet (kpn.com/afstandsbediening)  omdat ik daar kan afstemmen ‘via een specifieke code’, dan krijg ik exact dezelfde informatie als in de bijgeleverde folder. Dat schiet dus niet op. Slechte informatievoorziening KPN.

Ook bellen hierover lukt niet, ik vind geen telefoonnummer, behalve ergens op een website waar ik voor  1 euro per minuut kan bellen….

Zal ik het ding maar gewoon terugsturen en zo ja, waar naartoe (zonder kosten graag), dan vraag ik wel een nieuwe aan, in de hoop dat die wél werkt.

Beste @Lies1956 

Wat vervelend dat het niet lukt om de afstandsbediening te koppelen, je gaf al aan dat je op de site had gekeken hoe je het moet instellen. Helaas is dit wel de enigste oplossing. En de telefoonnummer van KPN is 0800 - 0402, en zeker geen € 1,- p.m. dat zijn van die diensten die graag geld willen binnen harken en jou doorverbinden naar KPN. Dat soort nummers zeker niet bellen.


Dank je Dennis, heb ik in ieder geval een nummer en zal ik nog een keer proberen een echt mens aan de telefoon te krijgen…..


Hallo @Lies1956, is het inmiddels gelukt met de afstandsbediening?


Nee, helaas niet. Gisteren gebeld met KPN en ook tijdens dit gesprek lukte het niet. 

Er wordt een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Op hoop van zegen.....