Skip to main content

Hallo

 

ik kan mijn afstandsbedieningen ook niet koppelen bij ons gaat er een blauwe lampje knipperen en ik kan alle codes invoeren wat ik wil maar nooit 1x een rood lampje..

 

gr Cris

 

*admin: afgesplitst

Hallo @Crisgrime,

Het blauwe lampje duidt op een zoekende bluetooth verbinding. 
Instellen op jouw televisie gaat als volgt :
- Druk 5 seconden op de Source knop en terwijl je deze vasthoud druk je de snelcode in totdat het rode lampje gaat branden.
- Druk daarna op de knop vooruitspoelen » om de keuze te bevestigen. 

-  Check of de volume en standby knop werkt op jouw televisie. 

-  Bevestig daarna de ingevoerde data door kort op de OK knop de drukken. Het lampje knippert nu ter bevestiging nogmaals kort rood. 


@Chrizziey 

dank je wel…ik heb meerdere codes geprobeerd maar geen rood lampje 😢


Check even wat voor afstandbediening u heeft op deze website.

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Als u afstandbediening erbij staat klikt u daarop voor meer informatie.


 


Dat heb ik ook al gedaan


Batterijen eruit halen en er opnieuw indoen. Via het menu van iTV gaan dan afstandsbediening en opnieuw koppelen met bluetooth.


Hallo @Crisgrime,

Zou je de afstandsbediening is willen resetten door de rode en blauwe knop gedurende 5 seconden gelijktijdig in te drukken en dan op OK te drukken? Het rode en groene lampje lichten dan kort op om dit te bevestigen. 
 

Volg daarna nogmaals de stappen uit mijn eerste bericht. Lukt het nu wel? 


@Chrizziey super het is gelukt heb hem eerst gereset en toen dee hij het wel..

wat ik ook verkeerd dee was dat ik de code (inmijngeval 4) alleen ff indrukte maar die moet je ook vast houden tot het lampje rood brand…

hij doet het ik ben blij..

dank je wel Chrizziey 


Hallo @Crisgrime,

Fijn om te horen dat het gelukt is! Veel kijkplezier 🙂


Hallo @Crisgrime,

Zou je de afstandsbediening is willen resetten door de rode en blauwe knop gedurende 5 seconden gelijktijdig in te drukken en dan op OK te drukken? Het rode en groene lampje lichten dan kort op om dit te bevestigen. 
 

Volg daarna nogmaals de stappen uit mijn eerste bericht. Lukt het nu wel? 

Hallo @Crisgrime,

Het blauwe lampje duidt op een zoekende bluetooth verbinding. 
Instellen op jouw televisie gaat als volgt :
- Druk 5 seconden op de Source knop en terwijl je deze vasthoud druk je de snelcode in totdat het rode lampje gaat branden.
- Druk daarna op de knop vooruitspoelen » om de keuze te bevestigen. 

-  Check of de volume en standby knop werkt op jouw televisie. 

-  Bevestig daarna de ingevoerde data door kort op de OK knop de drukken. Het lampje knippert nu ter bevestiging nogmaals kort rood. 

 


Ik heb de batterijen er even uitgedaan en toen werkte de rode led wel zoals het in de handleiding wordt aangegeven.