Skip to main content

Ik moet mijn kpn box resetten omdat ik geen geluid meer had. 

Maar nu krijg ik de afstandsbediening niet meer goed gekoppeld, zo werkt de volumeknop niet meer. 

Ik heb een RCA irv55h3 tv. Voor de reset werkte alles wel naar behoren.

Wie kan mij helpen aan de juiste code?? Heb er al erg veel geprobeerd. 

Hi @DennisAriens,

Ik zie in het volgende topic dat code 637 de juiste is. Niet exact dezelfde tv, maar zou  jij die eens willen proberen?

@DennisAriens, om welke ontvanger gaat het? Want ik lees dat het bij de TV+ Box niet zou mogen gebeuren:

Om rekening mee te houden

Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende: 

• ...
  • De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.

Dus nieuwsgierig of jij misschien een Arcadyan of Arris ontvanger hebt, of dat die uitleg voor de TV+ Box niet klopt.

Hi @DennisAriens,

Ik zie in het volgende topic dat code 637 de juiste is. Niet exact dezelfde tv, maar zou  jij die eens willen proberen?

De code 637 werkt helaas niet, ik ben voor het wijzigen naar fabriek instellingen vergeten welk nummer ik voorheen heb gebruikt. 

Zijn er meerdere codes? Ik heb er erg veel al geprobeerd. 

@DennisAriens, om welke ontvanger gaat het? Want ik lees dat het bij de TV+ Box niet zou mogen gebeuren:

Om rekening mee te houden

Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende: 

• ...
  • De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.

Dus nieuwsgierig of jij misschien een Arcadyan of Arris ontvanger hebt, of dat die uitleg voor de TV+ Box niet klopt.

Hallo Arjan, 

Ik heb een Sagemcom DIW7022

Dit zijn de andere codes die bij ons bekend zijn voor RCA: 045 158 161 317 592

Had je die allemaal al gehad @DennisAriens

Als het met geen van deze codes goed gaat, zou je dan zowel je tv-toestel als de tv-ontvanger even helemaal van de stroom af willen halen, een paar minuten willen wachten en daarna beide apparaten weer aansluiten? Ik ben benieuwd of het daarna wél lukt om ze te koppelen!

Dit zijn de andere codes die bij ons bekend zijn voor RCA: 045 158 161 317 592

Had je die allemaal al gehad @DennisAriens

Als het met geen van deze codes goed gaat, zou je dan zowel je tv-toestel als de tv-ontvanger even helemaal van de stroom af willen halen, een paar minuten willen wachten en daarna beide apparaten weer aansluiten? Ik ben benieuwd of het daarna wél lukt om ze te koppelen!

Hallo Maja, 

Ik heb alle codes geprobeerd en ook het stroom eraf gehad. Helaas weet ik de code niet meer waarmee de afstandsbediening eerder wel werkte.

Dan houdt het denk ik op en moeten we met 2 afstandsbediening werken

Reset de afstandsbediening eerst eens. En stel dan opnieuw in met code.

Reset: Rood + blauw circa 3 seconden indrukken tot rode led brandt. Dan bevestigen met OK.

Jammer dat het met geen enkele code goed lijkt te gaan @DennisAriens 

Heb je de tip van PeterG nog geprobeerd? 

Jammer dat het met geen enkele code goed lijkt te gaan @DennisAriens 

Heb je de tip van PeterG nog geprobeerd? 

Helaas werkt dat ook niet! 

Jammer @DennisAriens, dan zit er voorlopig inderdaad even niks anders op dan 2 afstandsbedieningen gebruiken.

Ik hoop wel voor je dat er op een laten moment nog iemand langskomt hier met de juiste code!

Reageer