Skip to main content

wat een zooi! ik heb een Nokia en krijg wel 10 driecijferige codes. geen van alle lukken.

weet eindelijk via dit forum wat een source knop is, maar ook dat heeft niet geholpen.

menu plus snelcode: vergeet het maar.

kan kpn dat nu echt niet makkelijker maken of moet ik met mijn TV naar het service punt?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @5wdb, het afstemmen van de afstandsbediening op de tv gaat soms wat lastiger inderdaad. Op deze pagina leggen we per type afstandsbediening uit welke stappen je kunt volgen: kpn.com/afstandsbediening.

Als het niet lukt om de afstandsbediening af te stemmen kan de originele afstandsbediening van de tv blijven gebruiken voor het volume en het aan-/uitzetten van de tv.


Welk type afstandsbediening heb je? Als je een C3 of D3 hebt, dan zijn die waarschijnlijk te oud. Mijn lukte het ook niet, dus ik heb een nieuwe afstandsbediening aangevraagd, volgende dag in huis. Met code 328 lukte het uiteindelijk wel om de nieuwe afstandsbediening te koppelen.


Lees trouwens in een ander topic dat 463 wellicht wel werkt met afstandsbediening C3. Zelf nog eens met mijn D3 geprobeerd en daarbij werkt 463 ook. 


dank jullie wel; het werkt nu voortreffelijk