Skip to main content

Ik zou graag de afstandsbediening koppelen met mijn tv. Maar nu vind ik in die enorme lijst niet mijn tv…….dat heb ik weer.

Ik hoop dat er iemand op het forum mij kan helpen aan de juiste code om mijn afstandbediening te koppelen.

Ik heb een PEAQ tv

Please Help!!!!!

Dit merk wordt helaas niet ondersteund door de fabrikant van de afstandsbediening (Tech 4 Home). Het is een eigen 'merk’ van Mediamarkt.

Voor het aan en uitzetten en het volume zul je de meegelevere afstandsbediening moeten blijven gebruiken.

Een PEAQ is een smart-tv op basis van Android-TV. Als je bent ingelogd met je Google account kun je dan wel de KPN iTV app uit de Play Store halen en die gebruiken. In de tv, dus met de PEAQ afstandsbediening. Maar met de ontvanger kan meer en heb je een hogere bitrate en dus nog mooier beeld.

(alleen gebruikers van PEAQ zouden door proberen een code kunnen achterhalen die toevallig werkt)


Ik was er al bang voor PeterG.

Ik heb idd de app op de tv staan, maar sinds de nieuwe app/update is tv kijken een drama. Alle wifi werkt goed, behalve op de tv. Om de haverklap  zegt ie dat wigi niet verbonden id. Daarom besloten om te kijken via een bekabeld kastje.

Het is niet anders. 

Maar iig dank voor je antwoord