Skip to main content

Ik probeer nieuwe afstandsbediening T4HU1910/41kA (cijfers boven) te koppelen aan mijn Pioneer tv, model: KRL-37V. Wanneer ik op het “pijltje”+ OK gaat er geen rood lampje branden. ofwel, er gebeurt niets. Met mijn andere tv, Philips 32 PHS450312 maakt afstandsbediening wel contact. Al twee keer hierover met een medewerker contact gehad, echter zonder succes. Hebt een antwoord om dit op te lossen. Ben

Hoi @Ben Jansen. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw afstandsbediening te koppelen aan jouw Pioneer tv. Heb je de stappen doorlopen op onze servicepagina? Welke afstandsbediening heb je in huis?

 


Ik heb de servicepagina doorlopen ook nog met een medewerker van KPN echter zonder resultaat.          Ik heb afstandsbediening B gekregen ter vervanging van Model C (ECLR03, datum 6-12). Kan het zijn dat nieuw model C vanaf 2014 wel contact kan  maken met de Pioneer tv?


Dat zou kunnen, maar helaas hebben we niet de mogelijkheid om afstandsbediening C toe te sturen. Heb je de oude afstandsbediening nog of is deze defect? Heb je de code 005, 092, 171, 218, 322 of 562 al geprobeerd?