Skip to main content

Zodra ik in mijn TV menu van de oude KPN app naar de app ga van KPN iTV dan weigert de witte KPN-afstandbediening dienst. Alle tips and tricks al uitgehaald. Niets baat. Koppelen lukt dan ook alleen als ik de oude KPN app gebruik op mijn tv. Maar wil ik naar KPN iTV beter beeld, daar betaal ik ook voor), dan lukt het niet. Stekkers erin en eruit, batterijen vervangen, knopje zus, hendeltje zo. Nada.    

Hallo @Martijn248 , 

Kun je dan niet gewoon de afstandsbediening van jouw TV gebruiken? 


Hallo @Martijn248, je wil de KPN afstandsbediening die hoort bij de KPN tv-ontvanger koppelen aan jouw tv. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wil, omdat je het ook over gebruik van tv-apps hebt. 


Maar wil ik naar KPN iTV beter beeld, daar betaal ik ook voor), dan lukt het niet. 

Hallo @Martijn248 , 

Kun je dan niet gewoon de afstandsbediening van jouw TV gebruiken? 

 

Het verbeteren van beeld op jouw TV (door bv de beeldverbeteraars uit te zetten of de resolutie aan te passen, werkt toch echt via de afstandsbediening van jouw TV.  


Dag @Noordzee en @Jeroen_dB ,

 

Hartelijk dank voor jullie antwoorden.

Puntsgewijs:

  • ik zet de tv aan en pak de kpn ab
  • ik open de kpn itv app
  • vervolgens kan ik de kpn ab niet meer gebruiken
  • Natuurlijk kan ik de ab van mijn tv gebruiken, maar die is een stuk beperkter en dat zorgt voor een zekere omslachtigheid in gebruik
  • Dat lijkt mij niet de bedoeling

Je maakt geen gebruik van een KPN tv-ontvanger? Omdat je het over de tv app hebt. 

De afstandsbediening van een KPN tv-ontvanger kun je namelijk koppelen aan jouw tv-toestel. En de bediening van een tv-ontvanger werkt enkel via de KPN afstandsbediening. 


Ja, ik heb een KPN ontvanger.

AB heb ik ook gekoppeld.

Maar dat koppelen lukt alleen in de KPN app en niet in de KPN iTV app. Zodra ik naar KPN iTV ga, verlies ik de koppeling. 

Kortom: het werk niet naar behoren.Â