Skip to main content

Perfect

 

heb nu 5 dagen 2x de 7022. De eerste koppelde in no time met de afstandsbediening, de 2 laat nog op zich wachten. Inmiddels 6 kpn medewerkers gesproken, 4.15 uur aan de telefoon gehangen waarvan 2x eruit gegooid wegens te lang laten wachten door medewerker. 4e afstandsbediening inmiddels en totaal geen resultaat.  3x totale reset.  De 7022 laat zich niet koppelen. Een nieuwe opsturen? “Nee, dat doen we niet zomaar”. Terwijl toch duidelijk de fout in de 7022 moet zitten. Zou terug gebeld worden…….wanneer?  
ben eigenlijk wel klaar met de hele kpn

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Geweldig!!

 

heb nu 5 dagen 2x de 7022. De eerste koppelde in no time met de afstandsbediening, de 2 laat nog op zich wachten. Inmiddels 6 kpn medewerkers gesproken, 4.15 uur aan de telefoon gehangen waarvan 2x eruit gegooid wegens te lang laten wachten door medewerker. 4e afstandsbediening inmiddels en totaal geen resultaat.  3x totale reset.  De 7022 laat zich niet koppelen. Een nieuwe opsturen? “Nee, dat doen we niet zomaar”. Terwijl toch duidelijk de fout in de 7022 moet zitten. Zou terug gebeld worden…….wanneer?  
ben eigenlijk wel klaar met de hele kpn

 

Admin: reacties samengevoegd met eigen topic


Geweldig!!

 

heb nu 5 dagen 2x de 7022. De eerste koppelde in no time met de afstandsbediening, de 2 laat nog op zich wachten. Inmiddels 6 kpn medewerkers gesproken, 4.15 uur aan de telefoon gehangen waarvan 2x eruit gegooid wegens te lang laten wachten door medewerker. 4e afstandsbediening inmiddels en totaal geen resultaat.  3x totale reset.  De 7022 laat zich niet koppelen. Een nieuwe opsturen? “Nee, dat doen we niet zomaar”. Terwijl toch duidelijk de fout in de 7022 moet zitten. Zou terug gebeld worden…….wanneer?  
ben eigenlijk wel klaar met de hele kpn

Ik had hetzelfde probleem, via veel omwegen wel een nieuwe box gehad, maar had zeker voeten in aarde. Wellicht proberen om de klantenservicemedewerker aan te sturen om via de backoffice dit te regelen? Zo is het bij mij ook gelukt.


Merci voor je antwoord.  
zover ben ik nu al. De laatste medewerker was welwillend maar kon/mocht niets zelf beslissen. Morgen maar weer bellen, terugbellen schijnt moeilijk te zijn bij kpn. Zouden ze ooit van een telefoon hebben gehoord🤣


Alweer aan de phone gehangen.  38 min gesprek, weer alles uitleggen.

medewerker wilde nu het verzoek indien om een nieuw tv+ decoder te sturen. Op mijn aandringen er geen verzoek, maar een opdracht van te maken!  Dat kon dus niet.  Zijn die decoders van goud??  De oude konden blindelings omgeruild worden, dit moet over 3 schijven en een ballotagecommissie!?

ik heb ze nog 1 dag respijt gegeven, gebeurd er niets dan is het afscheid van kpn!!

ben het nu meer dan beu, ga niet meer bellen, trek de machtiging in en vergeet accuut kpn. 
 


Goedemiddag @Domu,

Lees ik het nu goed dat er inmiddels 4 afstandsbedieningen getest zijn? Knippert er wel een lampje op de afstandsbediening? Indien ja, welke kleur?


Alles knippert, werkt naar behoren. 232 stappen, mogelijkheden en resets al besproken en gedaan.

de 7022 geeft geen enkele reactie. En toch houd kpn stug vol dat het niet aan de decoder ligt. Halsstarrig tot op het bot.


Kan er eigenlijk geen woord meer aan vuil maken, morgen is deadline!!!


@Domu 

 

Zie hier.

Misschien werkt de tip aan het einde van deze topic.


@Domu,

Dan zou ik toch stap 233 voor willen stellen. (23)3x is scheepsrecht…

De ontvanger met de hand (knop bovenop) aanzetten. Als deze aan staat de knop bovenop een seconde of 7 ingedrukt houden (kan een seconde meer of minder zijn). Als het goed is verschijnt dan een nieuw koppelingsscherm waarna de afstandsbediening te koppelen zou moeten zijn. (er vanuit gaande dat bij de opmerking ‘alles knippert‘ deze op de afstandsbediening ook blauw knippert).

 


@Domu,

Dan zou ik toch stap 233 voor willen stellen. (23)3x is scheepsrecht…

De ontvanger met de hand (knop bovenop) aanzetten. Als deze aan staat de knop bovenop een seconde of 7 ingedrukt houden (kan een seconde meer of minder zijn). Als het goed is verschijnt dan een nieuw koppelingsscherm waarna de afstandsbediening te koppelen zou moeten zijn. (er vanuit gaande dat bij de opmerking ‘alles knippert‘ deze op de afstandsbediening ook blauw knippert).

 

Hoppa, bedankt, maar werkt ook niet, was al 3 tot 4x geprobeerd.

iedereen van goede wil:  ALLES is al geprobeerd in die 5 uur die ik aan de telefoon heb gehangen. Ieder forum doorgespit en het interweb afgestroopt.  De 7022 reageert nergens op. 


@Domu,

Graag gedaan. Het zou natuurlijk mooi zijn geweest als het wel geholpen had. 

Klopt het dat de ontvanger dus ook niet aan gaat wanneer je de knop bovenop gebruikt? (ik probeer het 'reageert nergens op’ voor mezelf helder te krijgen.

En als hij dan wel aangaat met die knop, welk scherm (wat staat erop) komt er dan tevoorschijn? Alle details helpen om het geheel te begrijpen.


Ontvanger gaat aan en geeft het koppelscherm weer. En daarna gebeurt er dus niets meer. 4 afstandsbedieningen, niets!,


@Domu,

Dan nog een laatste check voor ik een voorzichtige conclusie kan trekken (hoewel ik me vooralsnog prima kan scharen achter de insteek van een defecte ontvanger, maar we proberen het geheel beter in beeld te krijgen). Als u via uw telefoon naar nieuwe bluetooth apparaten zoekt, hoe vaak komt de 7022 in die lijst voor? (wanneer de telefoon klaar is met scannen)


Als laatste, de 7022 word in de Bluetooth lijst weergegeven


Hoi @Domu, wat een gedoe allemaal zeg. Ik zie dat je al heel goed geholpen wordt. Heel erg fijn. Ik ben ook wel benieuwd nog naar de laatste checkvraag van TijtheMan. Kun je daar antwoord op geven? Ik hoor het graag. Dan ga ik aan de hand van dat antwoord kijken wat ik kan betekenen hierin. 


@Domu

Dan lijkt het erop dat de bluetooth module van de ontvanger defect is. Ten minste, als er 2 ontvangers in huis staan en de telefoon ziet er maar 1.

Dus wellicht dat @Bart_Z een omruil in gang kan zetten?


Hoi @Domu, wat een gedoe allemaal zeg. Ik zie dat je al heel goed geholpen wordt. Heel erg fijn. Ik ben ook wel benieuwd nog naar de laatste checkvraag van TijtheMan. Kun je daar antwoord op geven? Ik hoor het graag. Dan ga ik aan de hand van dat antwoord kijken wat ik kan betekenen hierin. 


pardon??  Goed geholpen?  Ben nu al een week iedere dag aan het bellen en er veranderd NIETS. IK BEN NOG GEEN STEEK VERDER. 
 

tot overmaat van ramp gaat no2 nu ook kapot, geeft geen enkel signaal door. De oude arris doet het wel. 
 

voor mij is het hoofdstuk kpn nu afgesloten, op naar ziggo👍


@Domu 

Ik ga ervan uit dat je het gratis nummer 0800-0402 belt?

 

En op het forum wordt je toch goed geholpen?


Oh nee, niks mis met het forum en de meedenkers. 
Mijn reactie richtte zich op kpn en haar medewerkers. Iedereen (inmiddels 9 gesproken) vind het lastig en erg, tot nu toe onderneemt niemand iets. Ik zou maandag teruggebeld worden, niets. Vandaag teruggebeld worden, niets. Er zou maandag beslist worden voor een nieuwe 7022, niets. m.a.w. pech gehad, de rekening blijft gewoon komen. Als ik (onderdeel van een multinational) mijn klanten 1 dag laat wachten kan ik inpakken. Klant kwaad en zo ook werkgever. Wat kpn doet kan niet meer in de huidige tijd. 40 jaar geleden, ja.  Als kpn niet snapt dat we al jaren in een 24/7 economie leven, lopen ze echt achter.
 

 


Het forum is geen chat. Wij doen hier als community ons best om je te helpen, dat is mijn inziens heel goed gedaan. We moeten natuurlijk wel uitsluiten wat er aan de hand is. Dat is nu vastgesteld. De bluetooth op de ontvanger is defect. Daarom kan ik daar nu actie op ondernemen. Aanvraag voor omruil zojuist verzonden. 

 

En wat is er met nummer 2 precies aan de hand? Die doet niets meer? Ook niet na herstart of reset?


En nog steeds vallen zenders ff weg, soms alleen geluid, vaak ook het beeld voor 2 a 3 seconden.

vreselijk irritant!!

beeld en geluid synchroon?  Na 3x schakelen lukt het wel eens.

vreselijk irritant!!

updates?  Tot nu toe geen verbetering te merken!!!

 

wat een puinhoop…….


Meen je @Domu, dat is niet fijn. 

Hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? Welk modem heb je precies? 

Heb je de ontvanger al een reset gegeven zodat deze opnieuw verbinding met het netwerk maakt?


Modem is een V10

ontvanger bekabeld 

resets?  Stuk of 6 inmiddels.

 

puinhoop die tv+


Sinds de laatste update kun je met TV+ bekabeld aangesloten op V10 foutcode kbx-apk-1007 404 krijgen. Dit is in onderzoek. Hopelijk snel opgelost.

Mocht je een switch hebben die IGMP snooping ondersteund kun je die nog eens tussen modem en ontvanger aansluiten. Zorgt dat voor verbetering.


26450 Topics Geweldig toch voor zo’n redelijk nieuw product. En 99,9999% klachten. Hier nog een:

met regelmaat start de ontvanger opnieuw op, midden in een uitzending. Boem, beeld en geluid weg en komt het kromme logo in beeld om opnieuw op te starten.  Zo irritant. Er zit ook geen regelmaat in, soms eenmaal, soms viermaal op een avond. Maar iedere avond is het raak. 
 

en het geluid versus beeld loopt nog steeds niet synchroon. Op of afschakelen naar een andere zender wil wel helpen, maar is in de huidige tijd toch allang achterhaald. Jaren ‘50 techniek.

 

Admin: topics samengevoegd


Waar haal je dat aantal topics vandaan? Die begrijp ik niet zo goed. Er staan niet eens zoveel in het tv gedeelte. Dus dat klopt niet. 

Maar ik lees dat je problemen hebt. Ontvanger start dus zo ineens uit het niets opnieuw op. Dat hoort niet. Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Gaat het daarna goed?