Skip to main content

Sinds gisteren heb ik ITV van KPN, heb echter een probleem met de afstandsbediening, de volumetoetsen werken niet en ik kan de ontvanger niet uit zetten met de afstandsbediening, ook het koppelen aan mijn TV lukt niet.

Hallo @joostpaauw909,

Deze afstandsbediening dien je eenmalig te koppelen. Welk merk TV heb je? 
 

En volg deze stappen om de afstandsbediening te koppelen :
 

 


Bedankt voor je reactie, bedankt voor je reactie, deze actie heb ik al uitgevoerd, helaas zonder resultaat.


Hallo @joostpaauw909,

Deze afstandsbediening dien je eenmalig te koppelen. Welk merk TV heb je? 
 

En volg deze stappen om de afstandsbediening te koppelen :
 

 

Maar welke tv heb je? @joostpaauw909 . Er zijn namelijk nog meer codes beschikbaar als de snelcode niet werkt. 

 


Ik heb een LG tv.

 


Hallo @joostpaauw909,

Deze afstandsbediening dien je eenmalig te koppelen. Welk merk TV heb je? 
 

En volg deze stappen om de afstandsbediening te koppelen :
 

 

Maar welke tv heb je? @joostpaauw909 . Er zijn namelijk nog meer codes beschikbaar als de snelcode niet werkt. 

Hallo @joostpaauw909 
Zou je is willen proberen of één van deze codes misschien voor jouw tv werken? 
005
208
244
328
741
744


Doe ik dat ook dezelfde wijze als eerder beschreven?


Hallo @joostpaauw909,
1. Kies de bovengenoemde code
2. Druk de Source-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en Source-knop.


Helaas dit werkt ook niet. 


Misschien dat een moderator van KPN kan reageren op mijn vraag.


Vandaag functioneerde de afstandsbediening we i.c.m. de TV helaas maar een kwartiertje. Moderator van Kpn, is het mischien mogelijk, een nieuwe afstandsbediening te sturen? 


Hoi @joostpaauw909. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw tv te koppelen aan onze afstandsbediening. Je kan op deze pagina een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 


Vandaag een nieuwe afstandsbediening, deze deze kan ik wel koppelen aan mijn TV. 


Ah top! Wat fijn dat het gelukt is om de nieuwe afstandsbediening te koppen aan jouw tv. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer