Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening KPN koppelen aan LG 49SM9000PLA

  • March 24, 2020
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Beste,

Wij hebben de LG 49SM9000PLA gekocht en nu wil ik graag de KPN afstandsbediening hieraan koppelen. Als ik echter op zoek ga naar de geschikte code om dit te doen, geeft de site aan geen code te kennen voor dit model. Daarnaast, als ik de stopknop 5 seconden ingedrukt hou om de code in te kunnen voeren, dan gebeurt er niets in het tv scherm.

Hoor graag wat ik nu kan doen om dit op te lossen. 

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hoi,

de ab moet je inderdaad koppelen. 
Zoek de bijbehorende afstandsbediening op de afbeeldingen en probeer code 2 in te voeren bij de online beschrijving. 
 

Je ziet ook niets op de tv, de lampjes van de ab moet je zien branden. 


Hopelijk lukt het, succes :-)

 

ps. je moet de source knop gebruiken, zie bijbehorende afbeelding van de ab op de KPN site. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 24, 2020

Hoi,

de ab moet je inderdaad koppelen. 
Zoek de bijbehorende afstandsbediening op de afbeeldingen en probeer code 2 in te voeren bij de online beschrijving. 
 

Je ziet ook niets op de tv, de lampjes van de ab moet je zien branden. 


Hopelijk lukt het, succes :-)

 

ps. je moet de source knop gebruiken, zie bijbehorende afbeelding van de ab op de KPN site. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

Hi Anneke-Anna,

Dit werkte in een keer! Dank je wel!!


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

Hi Anneke-Anna,

Dit werkte in een keer! Dank je wel!!


Fijn! 👍😀 Graag gedaan ☺️


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 24, 2020

@suuze, super fijn om te lezen dat je al geholpen bent met jouw probleem. Bedankt @Anneke-Anna, en nog een fijne avond beide! :blush:


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

@suuze, super fijn om te lezen dat je al geholpen bent met jouw probleem. Bedankt @Anneke-Anna, en nog een fijne avond beide! :blush:

Graag gedaan, fijn dat jullie er nog zijn om de boel te runnen 👍 Ook een fijne avond 🍀 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 24, 2020

Dankjewel, we doen ons uiterste best uiteraard! :hugging: