Skip to main content

Ik heb een nieuw KPN box voor mijn Samsung 
smart TV. Na het instellen werkt mijn KPN afstandsbediening niet meer. Hoe kan ik dit herstellen?

Goedemorgen @anmare , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze community :) 

Dat is lastig zappen dus goed dat je via deze weg aan de spreekwoordelijk bel trekt. Nu geef je aan dat je een nieuwe tv ontvanger hebt; gaat dit om de tv+ ontvanger? Dan heb je als het goed is ook een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Dit wordt mij niet geheel duidelijk omdat je aangeeft dat je afstandsbediening het niet meer doet. En werkt de afstandsbediening dan in zijn geheel niet of zijn het alleen bepaalde functies die het niet doen? Zie je bevindingen graag tegemoet om vanuit daar verder te kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen!


L.S.
Ik heb een nieuw ontvanger met daaarbij een nieuwe afstandsbediening.

Ik moet de TV aanzetten met de afstandsbeding van de TV (Samsung) en de ontvanger met de bijgeleverde nieuwe afstandsbediening van KPN. Met de Samsung afstandsbediening klik op de de "Bron’ en dan op HDMI 1 (stond vroeger KPN bij) Nu niet meer. Met deze KPN geleverde afstandsbediening kan ik het geluisniveau niet regelen.


Duidelijk @anmare , dank voor deze toelichting!

Zou je dit artikel op onze kennisbank eens willen bekijken? Hier vind je een heel duidelijk stappenplan hoe je de afstandsbediening kunt koppelen met je tv van Samsung. Laat je ons weten of je er met deze informatie uit bent gekomen?