Skip to main content

Onze tv LG en het interactieve tvkastje Arrisvip2952 zijn gekoppeld aan de versterker merk denon. Sins de update werkt de afstandsbediening niet meer goed. Nieuwe afstandsbediening besteld maar nu kan ik de tv niet meer aan of uit zetten. Stappenplan kpn werkt niet want ik krijg bij stap 1 nooit een lijst met tvmerken. Ik kan wel door met stap 2 en dan gaat de tv aan. Geluid, beeld doet t en ook kan ik in de gids kijken vooruit spoelen . Aan uit zetten lukt niet dat gaat alleen handmatig.  Stroom eraf en weer aan helpt niet. 

Ik heb een spieraandoening en dit moeten typen en niet even iemand kunnen SPREKEN is erg akelig.

Ik wil graag hulp 

 

Groet Marijke

Welkom op het forum @Marijketv. Als je de tv niet kunt aanzetten en uitzetten komt dat (vaak) doordat de afstandsbediening niet goed is afgestemd op jouw tv-toestel. OP kpn.com hebben we hier een mooi stappenplan voor: instellen KPN afstandsbediening . Je geeft aan bij stap 1 geen lijst te zien? Probeer het dan eens in een andere browser of apparaat.
Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt.

De klantenservice is overigens te bereiken via 0800-0402. Is een gratis telefoonnummer.