Skip to main content

Ik ben tijdens een verbouwing mijn afstandsbediening en stroom kabel van mij tv ontvanger kwijt geraakt. Ik zou hier graag nieuwe voor willen hebben. Kunt U mij aub helpen

Ik lees dat hier vaker, dat mensen bij verbouwen of verhuizen van alles kwijtraken. Maar ... dan denk ik altijd bij mn zelf: hoe is dat nou mogenlijk. Als je het tv kastje in een doos stopt, dan doe je toch de voedingskabel ook in diezelfde doos? En de afstandsbediening? Dat zou toch logisch zijn?


Hoi @Dikkie1976. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!


Hoi @Dikkie1976. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je de afstandsbediening en stroomadapter hebt terug gevonden of dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

 

Op deze pagina kan je zelf een afstandsbediening aanvragen.


Reageer