Skip to main content

Ik heb geprobeerd mijn afstandsbediening te koppelen in t menu maar nu reageert mijn afstandsbediening menu niet meer alles lijkt vastgelopen te zijn en ik kan niets meer ik heb de experimenten box al ge reset en van t stroom gehaald en zelfs een andere afstandsbediening geprobeerd 

kunt u mij ff vertellen wat ik zou moeten doen ?

Je hebt de Experiabox van de spanning (in de volksmond stroom) gehaald.

Zet de TV ontvanger met de schakelaar achterop eens 1 minuut uit (dus van de spanning halen).

 

Welke KPN TV decoder heb je? 

 

Heb je de batterijen van de AB ook al vervangen?


Beste @Dennis van baardwijk,

Is het nog gelukt met de tips van @joop2011? We hebben niks meer van jou vernomen. :slight_smile:


Sorry dat ik zo laat reageer maar nee ook nu nog geen goed resultaat

ik heb een experiment WiFi 

ek heb m een dag van t stroom gehaald en de batterij vd afstandsbediening verwisseld maar nog niets


Dus zowel het modem als de TV ontvanger heb je van het stroom af gehad, @Dennis van baardwijk? En een andere afstandsbediening werkt ook niet?

Welk type TV ontvanger heb jij? En heb jij deze ook handmatig een reset gegeven? De stappen vindt je onder stap 2 Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Vul jij ook jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt: als je meerdere TV ontvangers hebt, dan graag het serienummer van de TV ontvanger waar het om gaat. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!