Skip to main content

Hallo, wij hebben ook een nieuwe afstandsbediening ontvangen (nu wel met BT), maar krijg de BT functie niet geactiveerd. We hebben een ZXV8001 decoder. Als ik de combi 7+9 indruk gebeurt er niks. Het blauwe lampje op de afstandsbediening blijft knipperen, waarschijnlijk omdat deze geen connectie kan maken. Infrarood werkt wel en heb de afstandsbediening en decoder ook al meermaals gereset.

Mogelijk dat het komt omdat de oude afstandsbediening nog gekoppeld is. Hoe kan je die ontkoppelen? Ik kan het nergens vinden en de handleiding via de KPN site is ook compleet waardeloos. Daar staat alleen hoe je de tv koppelt aan een afstandsbediening. Ik heb een afstandsbediening met zwarte achterkant en maar 1 led lampje rechtsboven. De nieuwe heeft 3 led lampjes en daar heb ik wel de sneltoetsen van gezien om te (ont-) koppelen.

Graag hulp!

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @Svdhooven, welkom! In principe zou je een nieuwe afstandsbediening direct in gebruik moeten kunnen nemen. Maar je kunt voor de zekerheid natuurlijk de oude afstandsbediening ontkoppelen van de tv-ontvanger: <OK-knop> + <P- knop> 3sec indrukken, (LED wordt groen) <OK-knop> indrukken (LED GROEN knippert twee keer). Daarna kan je de afstandsbediening koppelen aan de tv-ontvanger: <cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). )Pairing blijft 60 sec actief].