Skip to main content

Hallo, ik heb 19 september een nieuwe afstandbediening besteld maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Hoelang duurt het totdat hij binnen is?

Hallo @Joycevn ,

Dat zou hooguit twee dagen mogen duren. 

Kortom : Je kunt nu het beste opnieuw een bestelling plaatsen. 

Bijvoorbeeld via 0800 - 0402. 

 

 


Hi @Joycevn, welkom op ons forum. Zoals @Noordzee aangeeft, krijg je de afstandsbediening doorgaans inderdaad binnen we werkdagen thuis gestuurd. Heb je al contact gehad met mijn collega en heb je al een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Mocht je hem nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Kun je daarbij ook aangeven welke type afstandsbediening je nu hebt? Dan ga ik voor je aan de slag!


Hoi @Noordzee  bedank voor je bericht. Ik ga vanmiddag een nieuwe aanvragen. 

@Ron bedank voor je bericht, ik ga vanmiddag een nieuwe aanvragen en als hij niet binnenkomt zal ik jou een seintje geven en alles invullen! 

 


Hi @Joycevn, heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels ontvangen? :relaxed: Ik hoor het graag van je!


Hoi @Ron,

Ik heb hem gister binnen gehad! Deze keer ging alles goed 🙂


Mooi zo👍 Fijn dat het nu telefonisch wel gelukt is. 


@Ron heel erg bedankt voor jullie hulp en@Noordzee!


Goed om te horen dat je de afstandsbediening hebt ontvangen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer