Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening niet geleverd

  • February 28, 2020
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo

Ik heb op 23-02 een nieuwe afstandsbediening aangevraagd en deze is tot op heden niet geleverd. Volgens de mail die ik ontving zou het max 2 dagen duren maar hij is er nog steeds niet. Ik las op het forum dat de afstandsbediening door de brievenbus kan en heb nu het idee dat de postbode deze misschien weer mee heeft genomen, op mijn brievenbus zit een anti diefstal klep aan de binnenkant hierdoor zou het kunnen dat hij er niet door past. Nu is al een paar dagen de gewone post geweest maar geen afstandsbediening. Kunt u mij helpen

 

 

Beste antwoord door Mwillemsen

Is inmiddels opgelost!

De postbode was inderdaad aan de deur geweest en had helaas vergeten een briefje in de bus te gooien, de afstandsbediening lag bij een afhaalpunt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 28, 2020

Is inmiddels opgelost!

De postbode was inderdaad aan de deur geweest en had helaas vergeten een briefje in de bus te gooien, de afstandsbediening lag bij een afhaalpunt.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Mwillemsen. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je alsnog een afstandsbediening kon ophalen bij een afhaalpunt. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan horen we dat graag van je!