Skip to main content

Vorig week heb ik afstandbediening aangevraagd en bevestiging dat die binnen twee werkdagen bezorgt zou worden. Na contact met klantenservice vandaag gaf mevrouw aan dat de afstandsbediening niet op voorraad is. Zijn er meer mensen die wachten op een afstandbediening? Ik heb de Arris 5202 en heb ook aangegeven dat de met bluetooth functie die ik besteld niet perse hoeft kan ook gwn met infrarood mevrouw gaf aan dat ze niks voor mij kon betekenen.

Ik wil ook best die zonder bluetooth functie gewoon op IR.

Hallo @Glille ,

Het probleem is bekend bij KPN. Een moderator schreef in een ander topic :

Zoals je hebt gemerkt is er een probleem ontstaan bij het versturen van de afstandsbediening. 

Hierdoor is er nu een openstaande order voor deze afstandsbediening, omdat hij niet verzonden wordt blijft deze open staan. 

Als er een openstaande order is, is het niet mogelijk om een nieuwe order te starten. Vandaar dat het lastig is om direct een nieuwe te versturen. 

We doen ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen en alsnog een afstandsbediening bij je te krijgen. 

 

Mijn advies : Bellen met 0800-0402 en gewoon weer opnieuw een afstandsbediening bestellen.Â