Skip to main content

Vandaag kpn thuis laten installeren, goed geregeld, monteur alles ingesteld en ook de afstandsbediening met de tv gekoppeld alleen heb ik een soundbar met digitaal audio gekoppeld met de tv ontvanger maar als ik nu het geluid harder zet gaat de tv harder ipv de soundbar, hoe kan ik dit herstellen dat geluid weer via de tv ontvanger gaat?? Afstandsbediening hoeft van mij niet aan de tv gekoppeld te worden... 

Hoi @MFBouw. Met de volumeknoppen, mute en powerknop TV op de afstandsbediening werken niet voor jouw tv-ontvanger. Na het koppelen van jouw afstandsbediening met jouw televisie kan je met deze knoppen de volume van jouw televisie aanpassen. Je kan het beste jouw soundbar aansluiten op de televisie. Op deze manier kan je het geluid van alle apparaten (op jouw televisie aangesloten) naar jouw soundbar versturen. :relaxed:


Hoi @MFBouw. Met de volumeknoppen, mute en powerknop TV op de afstandsbediening werken niet voor jouw tv-ontvanger. Na het koppelen van jouw afstandsbediening met jouw televisie kan je met deze knoppen de volume van jouw televisie aanpassen. Je kan het beste jouw soundbar aansluiten op de televisie. Op deze manier kan je het geluid van alle apparaten (op jouw televisie aangesloten) naar jouw soundbar versturen. :relaxed:

Heb je jouw soundbar aangesloten op de televisie en is het probleem daarmee verholpen?


Hoi @MFBouw. Met de volumeknoppen, mute en powerknop TV op de afstandsbediening werken niet voor jouw tv-ontvanger. Na het koppelen van jouw afstandsbediening met jouw televisie kan je met deze knoppen de volume van jouw televisie aanpassen. Je kan het beste jouw soundbar aansluiten op de televisie. Op deze manier kan je het geluid van alle apparaten (op jouw televisie aangesloten) naar jouw soundbar versturen. :relaxed:

Heb je jouw soundbar aangesloten op de televisie en is het probleem daarmee verholpen?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

 

 


Reageer