Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening ook retour gestuurd

  • February 26, 2020
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo.

 

Ik heb vandaag aanvraag gedaan om mijn 2 HD TV Ontvangers om te ruilen voor 2 4K TV ontvangers.

Nu zie ik in de 2e doos waar de Hd onvanger in zit geen afstandsbediening zitten.

Ik had de ontvanger kapot en ook ingeleverd met de afstandsbediening erbij.

Heb nu maar 1 afstandsbediening en 2 kastjes om in te leveren.

Niet dat ik straks er eentje moet betalen.

Wie kan me helpen.

 

MVG Eric

Beste antwoord door eric63

Hallo Alex.

 

Ik heb hem via de post gekregen .

Mvg Eric 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 26, 2020

Hi Eric, welkom op het forum. 

Dit kan gebeuren, is niet erg. Je kunt hier een nieuwe bestellen. Laat het me weten mocht dat niet lukken. Vul dan ook even je profiel in, dan kan ik eentje opsturen. :) 


  • Auteur
  • Topper
  • February 27, 2020

Hoi Alex.

 

Bedankt voor jou reactie .

Als het goed is komt ie morgen binnen.

 

Mvg Eric 


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hallo Alex.

 

Ik heb hem via de post gekregen .

Mvg Eric 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2020

Fijn om te lezen Eric. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. :)