Skip to main content

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN.  Ten eerste wil even delen dat ik erg blij ben met de soepele overgang tot dusver dus ik kan het iedereen aanraden. 

Nu werkt de bluetooth ontvanger op de TV niet. Ik zie het lichtje branden in de afstandsbediening. Ook licht het lampje van de Ambilight op dus de afstandsbediening werkt perfect. 

De TV gaat netjes aan maar blijft hangen in het opstartscherm omdat je niet verder komt.  Ik kan geen bediening doen via de app op mijn telefoon. Want dan moet eerst de TV zijn geïnstalleerd. 

Deze afstandsbediening heeft naar mijn weten geen pairing. En uiteraard alles verder geprobeerd ben niet geheel onbekend met techniek. 


Moet nu het apparaat retour? 

Bedoel je dat de afstandsbediening die bij de Philips tv hoort niet werkt op die Philips tv? Of bedoel je de interactieve ontvanger van KPN?


Dat betreft de Philips TV. En de bijhorende afstandsbediening. De ontvanger van KPN staat hier even buiten. 


Je zou de batterijen een tijdje uit de afstandsbediening kunnen halen. Wellicht werkt dat als een soort reset. Anders zul je inderdaad contact op moeten nemen met de leverancier voor een ruil. 


Hoi @J.H . Welkom op het forum.

Werkt het ondertussen wel goed? Of zijn er nog steeds problemen?