Skip to main content

Heb de AB van philips TV OLED gekoppeld en werkt.

Ook de AB van de  KPN gekoppeld aan de TV en werkt ook.

Wat opvalt is dat op de AB van Philips niet reageert op het veranderen van de zenders m.a.w. de nummertoetsen reageren niet.

Is hier een oplossing voor.

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Of kijk je via de KPN iTV app?

Wat opvalt is dat op de AB van Philips niet reageert op het veranderen van de zenders m.a.w. de nummertoetsen reageren niet.

De witte afstandsbediening van kpn gebruiken. Philips ondersteunt het bedienen van de tv ontvanger niet.

 


Beste Joop2011,

Ik heb een 48OLED808 TV.
De KPN mofrm is een experia box 10 met Arris ontvanger.
Groet


@sjk1 

Ik zie dat de Philips tv in 2023 is gemaakt.

 

mofrm??

Wat bedoel je hiermee?

 

Arris ontvanger:

Arris VIP 2952

Arris VIP 5202

 

Je kan met de KPN ab de Philips tv bedienen.

Aan / uit, source en volume.

 

Zie ook hier. 


Ik denk dat ik weet wat sjk1 ermee bedoelt @joop2011 . Als je tenminste de hele zin neemt. 

De KPN mofrm is een experia box 10

Ik denk dat het modem is. 


Ik heb een 48OLED808 TV.

Met een 807 werkt het érg goed via HDMI CEC op de TV+ Box. Dat kan voor een 808 anders zijn helaas; wat bij de ene Philips televisie werkt, doet het niet bij een andere Philips. Maar als je TV+ Box hebt, en HDMI CEC nog niet aan had staan in je ontvanger, dan kun je kijken of aanzetten helpt.

 

Oh, ik lees nu pas dit:

met Arris ontvanger.

Dan helpt bovenstaande je denk ik niet. Ik weet niet of de Arris ook HDMI CEC doet.


@joop2011 

Met mofrm bedoel ik modem.
Het model is een Arris VIP 2952 V2.

Ik krijg met instellen van de AB van de KPN een code 401 terug.
De code kan ik instellen.
Ik kan daarna wel de TV aanzetten, maar als ik de TV afzet, schakelt die automatisch weer in.

 


Ik gebruik voor Philips altijd code 326. Of het nou de mijne is van 2012 of die van mijn moeder uit 2022.

 


Reageer