Skip to main content

Hallo

Ook wij hebben al maanden last van een traag menu.  Daar gaat deze post niet over (ik schrijf mee op dat topic) maar sinds een paar dagen hebben we nu ook last van een niet reagerende afstandsbediening. 

Gele knop geeft geen info weer 

Blauwe knop werkt soms verkeerd; het programma gaat dan terug naar een willekeurig moment in het programma. Niet te zeggen welk moment dat is. Meerdere keren proberen geeft steeds hetzelfde, verkeerde resultaat. 

Programma up en down werkt ook niet

In een live programma terug spoelen werkt nu ook ineens niet meer. 

Al geprobeerd; herstart en zo 

Graag een oplossing 

Wilma

Hallo @Widajono ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Hallo @Noordzee 

Heb even gewacht met het bestellen van een nieuwe afstandsbediening ivm de drukte rondom de feestdagen. 

Helaas werkt de link niet en kan ik de mogelijkheid om een nieuwe afstandsbediening te bestellen ook niet vinden op de site/mijn kpn.

Producten zijn gekoppeld aan mijn account.

Wilma


Wat jammer om te lezen dat het niet gelukt is! Ik heb bij dezen alsnog een nieuwe afstandsbediening aangevraagd voor je, @Widajono. Binnen twee werkdagen heb je 'm in huis!


@Marcia_  dan is dat waarschijnlijk het pakket wat binnenkort bezorgd wordt…

Alvast bedankt!

Wilma