Skip to main content

Hallo allen


ik ben sinds kort aangesloten bij KPN, internet en televisie. Nu van de één op andere dag weigert mijn afstandsbediening. Hij reageert nergens op. 
Via de website kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen, echter als je een VIP5202 hebt, moet ik de klantenservice bellen. Daar sta ik inmiddels 39 minuten in de wacht dus ik probeer het via hier. 
 

iemand enig idee wat ik kan doen?

Als je op een knopje drukt lichten de ledjes rechts naast de TV knop dan wel even op?


Nee, helemaal geen reactie. Ook al nieuwe batterijen geprobeerd. Reageert nergens op. 
 

via de site kan ik dus geen nieuwe aanvragen en telefonisch niet te doen...


En hier via het forum kan het ook maar zo een paar dagen duren voordat een moderator van KPN jouw bericht onder ogen krijgt.

Ik hoop dat er heel snel een moderator van KPN zal reageren maar ik ben bang dat bellen naar de klantenservice (0800-0402) uiteindelijk toch het snelste is.


Daar was ik al bang voor. Raar maar waar; ik kreeg de 3e keer bellen na 1 minuut een medewerker aan de lijn😅. Is geregeld, wordt een nieuwe toegestuurd. 
 

Bedankt voor je reactie! 


Net als zo’n beetje iedere KPN klant heb ik sinds de ‘upgrade’ van het iTV menu, last van een downgrade. De snelheid is traag en sinds enkele weken nog trager, waardoor je telkens een tijd lang wacht of opnieuw drukt met als gevolg dat hij alsnog pakt en je plots weer totaal verkeerd zit. Uiteraard alle denkbare stappen geprobeerd, maar het is algemeen bekend dat dit een KPN hardware probleem is. De Arris 4K Ultra HD 5202 schijnt wel geschikt te zijn voor het nieuwe menu. Deze zou ik als ‘trouwe klant’ en ‘promotor’ graag twee keer om willen ruilen, inclusief afstandsbediening want die doet het ook niet meer moet hem telkens mee naar boven mee nemen om tv te kijken  tevens kan ik geen nieuwe aanvragen omdat de site telkens een fout geeft al een paar dagen m.v.g theo


Helaas omruilen om deze reden gaat niet gebeuren.

(je kunt overstappen naar een 4K abonnement dan krijg je ze wel en die 4K optie is vrij snel weer te beëindigen)


Aan de snelheid wordt gewerkt. Momenteel wordt in fasen de nieuwe firmware uitgerold die de snelheid verbetert.