Skip to main content

 

Ik heb alles al geprobeerd (batterijen eruit en erin; nieuwe batterijen (2x)) maar de afstandsbediening weigert verder dienst....hoe kom ik aan een nieuw exemplaar?

M.vr.gr.
Ruud SchaadDan zit er helaas niets anders op. Er is een nieuwe naar je onderweg, uiterlijk dinsdag hoor je deze binnen te hebben.

Fijne oplossing dit, nou is onze ook kapot (linkerkant reageert niet/moeizaam), zouden wij dan ook een afstandsbediening mogen ontvangen?

groetjes!

 


Dit is zeker mogelijk. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

 

Hi, gedaan!

Hi @TiBi,

Je hebt gereageerd op een bericht dat Alex ruim 3 jaar geleden heeft gestuurd 😅 Ik hoop toch dat je in tussentijd wel een goed werkende afstandsbieding hebt gehad?

Inmiddels is het zo dat je zélf een nieuwe afstandsbediening aan kunt vragen (klik!) tenzij je een Vip5202 in je bezit hebt. In dat geval hoor ik het graag zodat ik er alsnog 1 voor je kan bestellen 🙂


Hi @TiBi,

Je hebt gereageerd op een bericht dat Alex ruim 3 jaar geleden heeft gestuurd 😅 Ik hoop toch dat je in tussentijd wel een goed werkende afstandsbieding hebt gehad?

Inmiddels is het zo dat je zélf een nieuwe afstandsbediening aan kunt vragen (klik!) tenzij je een Vip5202 in je bezit hebt. In dat geval hoor ik het graag zodat ik er alsnog 1 voor je kan bestellen 🙂

Heyhoi,

 

dan is dat misgegaan. Ik wilde reageren op een bericht over dat mn iphone 11 de helft van de tijd geen bereik heeft en dat de tips niet echt verbetering opleveren….

 

kan je me daar mee helpen? Want ik moest dat dat forum formulier invullen en dan aangeven dat ik dat had gedaan…?


Ah, dit is inderdaad héél wat anders!

Zou je hier een helemaal nieuw topic voor aan willen maken @TiBi? Dan kan je vanuit daar verder worden geholpen 🙂


Ah, dit is inderdaad héél wat anders!

Zou je hier een helemaal nieuw topic voor aan willen maken @TiBi? Dan kan je vanuit daar verder worden geholpen 🙂

done, dank je wel