Skip to main content

Ik moet bijna iedere week wel een keer de boel resetten om de afstandsbediening weer werkend te krijgen. Opnieuw koppelen werkt niet. Zijn er nog meer die hier last van hebben/hadden en die weten hoe je dit kan verhelpen? In het begin had ik geen problemen, tot ik een andere tv heb gekocht van een ander merk.

Gr,

Freddy Rossen

Als je nu een andere tv hebt moet je de afstandsbediening helemaal opnieuw koppelen met de juiste tv

 

Zie deze link 

 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Hoi Jimny,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb dat eerder al meerdere keren geprobeerd, maar ik moet blijven resetten.

 

 


Heb je de tv ontvanger al eens gereset door de schakelaar achterop uit en weer aan te zetten en welk merk en type tv heb je precies


Als je ontvanger al HTML 4.115.205 heeft dan kan het ook via "informatie in het Menu (onder de optie afstandsbediening) over hoe je de afstandsbediening moet koppelen. Dit is er al voor de ZTE 8001 en de Arris 5202 en voegen we hiermee toe aan de HMB 2260 en de Arris 2952.”

Deze versie wordt van 16 t/m 25 februari uitgerold. 


Heb je de tv ontvanger al eens gereset door de schakelaar achterop uit en weer aan te zetten en welk merk en type tv heb je precies

Ik trek meestal de stekker eruit voor +/- 30 seconden, en dan start de boel weer op en doet hij het weer voor een paar dagen.

Ik had voorheen een Sony en nu een LG tv.


Als je ontvanger al HTML 4.115.205 heeft dan kan het ook via "informatie in het Menu (onder de optie afstandsbediening) over hoe je de afstandsbediening moet koppelen. Dit is er al voor de ZTE 8001 en de Arris 5202 en voegen we hiermee toe aan de HMB 2260 en de Arris 2952.”

Deze versie wordt van 16 t/m 25 februari uitgerold. 

Hoi Henk,

Ik weet echt welke versie hij heeft het is volgens mij wel het laatste type box (type 12)


Als je ontvanger al HTML 4.115.205 heeft dan kan het ook via "informatie in het Menu (onder de optie afstandsbediening) over hoe je de afstandsbediening moet koppelen. Dit is er al voor de ZTE 8001 en de Arris 5202 en voegen we hiermee toe aan de HMB 2260 en de Arris 2952.”

Deze versie wordt van 16 t/m 25 februari uitgerold. 

Hoi Henk,

Ik weet echt niet welke versie hij heeft het is volgens mij wel het laatste type box (type 12)

 


V12 is de KPN Box12, de modem/router en dus niet de iTV-ontvanger. Het door mij genoemde versienummer kun je nakijken op de tv via Menu knop > Instellingen > Informatie. 


V12 is de KPN Box12, de modem/router en dus niet de iTV-ontvanger. Het door mij genoemde versienummer kun je nakijken op de tv via Menu knop > Instellingen > Informatie. 

Tuurlijk, had ik kunnen weten. De versie die er bij mij op staat is 4.114.213. Hopelijk lost het zich dan op met de nieuwe versie. Ik neem aan dat dat allenaal automatisch ge-update word s'nachts?


Ja, dat gebeurt automatisch. 


Ja, dat gebeurt automatisch. 

Top. Dank je voor je reactie.