Skip to main content

Ik heb twee x de Hmb2260 en op de ene werkt de AB prima en op de andere doet hij vreemd.

Wanneer je de cijfertoetsen niet gebruikt is er niets aan de hand, maar wanneer je één keer een ander kanaal kiest via de cijfers dan werkt p+ en p- niet meer op de ontvanger. Na het uit en weer aan zetten van de ontvanger werkt het wel weer, tot je weer een cijfer indrukt.

Software verwijderd en een andere AB geprobeerd maar het helpt niets. 

Hoi @Koffiegek, wat een gek probleem. De cijfertoetsen niet meer gebruiken is natuurlijk geen goede oplossing :smile:

Het gebeurt dus op één van je twee tv-ontvangers. Werkt de andere goed, en werken beide afstandsbedieningen ook goed op die tv-ontvanger? Wat gebeurde er precies toen je de andere afstandsbediening gebruikte, gebeurde er toen hetzelfde? En maakt het verschil als je de betreffende tv-ontvanger een frisse start geeft?


Ik heb alles nog eens goed getest, het blijkt toch de afstandsbediening te zijn. Het probleem doet zich namelijk op beide ontvangers voor, mits ik de oude Telfort AB gebruik. De nieuwere KPN AB werkt wel goed. 


Ik heb alles nog eens goed getest, het blijkt toch de afstandsbediening te zijn. Het probleem doet zich namelijk op beide ontvangers voor, mits ik de oude Telfort AB gebruik. De nieuwere KPN AB werkt wel goed. 

@Koffiegek Kijk, dat verklaart het dus! Fijn dat je de vinger op de zere plek hebt weten te leggen. Je kunt via onze website een nieuwe afstandsbediening aanvragen om de defecte te vervangen :)


Bedankt!