Skip to main content

L.S.

Ik heb een nieuwe Smart TV ( JTC S32H5112J ) gekocht (goede TV overigens).

Maar ik krijg de afstandsbedieningen (TV => KPN Box) NIET “gekoppeld.

Niet via het “KPN menu” en ook niet met de CODE 20 “procedure”.

Heeft een van jullie (kopstukken) een idee c.q. een oplossing voor mij.

Bij voorbaat mijn dank en met vriendelijke groet.

J.H. Keijsper

Welkom op het forum @JHKeijsper! Goed dat je hier aan de bel trekt. 😄 Heb je de stappen voor het koppelen van de afstandsbediening al gevolgd? Nog wat extra toelichting/advies hierbij ‘geleend’ van Erik uit dit topic:

Je drukt eerst 5 seconden op de Source-knop en voert gelijktijdig de snelcode in. Als dan het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt, druk dan één keer op de fast wordward knop. Op dat moment probeert de afstandsbediening de eerste code. Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken. Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code. Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot er een code is die pakt, maar hopelijk werken daarna alle knoppen. Laat je weten of het gelukt is? 


Vorige week was er ook een klant met dat merk. (slechts 4 modellen; alleen verkrijgbaar bij Conrad)

Het merk is niet bedienbaar met de afstandsbedieningen van KPN. Ook niet met de allernieuwste.

Je zult het aan- en uitzetten en het volume dus met de bijgeleverde afstandsbediening moeten blijven doen.

Dit is niet om me er met een Jantje van Leiden af te maken; het kan gewoon niet.


Wat scherp @PeterG! Goed om te weten. Onthoud ik die als de situatie zich weer een keer voordoet bij een andere klant, dankjewel! 💚


@PeterG @Sanne_M 

Beide hartelijk bedankt voor jullie antwoorden, maar jammer genoeg (nog) géén oplossing.

Maar acht, mijn “probleem” is eigenlijk meer een “luxe” probleem, 2 handeling meer/anders.

En JA, Peter de TV is inderdaad via/bij Conrad gekocht en bleek véél (goeds) voor weinig:innocent::thumbsup_tone1:

Dank en vriendelijke groet, Joke.


Reageer