Skip to main content

Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe samsung smart tv aangeschaft. Ik gebruik de afstandbediening van deze tv ook voor het bedienen van de kpn ontvanger.

Sinds een paar dagen kan ik echter de kpn ontvanger niet meer bedienen met de samsung afstandsbediening. Ik heb van alles geprobeerd zoals stroom eraf, andere kpn ontvanger aansluiten.

Zojuist ontving ik een mail van KPN dat er een software upgrade heeft plaatsgevonden de afgelopen dagen. Mijn afstandbediening werkt sinds paar dagen niet meer dus ik denk dat dit met elkaar te maken heeft.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met mijn samsung afstandsbediening mijn kpn ontvanger weer kan bedienen?

 

Groeten,

Jaap

Dag @Jaap1984, bedankt voor je bericht. Onze tv-ontvangers zijn in principe alleen te bedienen met een KPN afstandsbediening. Dat het bij jou lange tijd gewerkt heeft om de tv-ontvanger ook moet de afstandsbediening van jouw televisie te bedienen, is een geluk geweest. Dit hoort namelijk niet te kunnen. Ik kan je om die reden dan ook niet helpen om dit weer voor elkaar te krijgen. Maar misschien heeft iemand anders binnen de community nog ideeën?


Je kan op de KPN AB een code intikken.

Dan kan je de TV harder / zachter zetten en ook aan of Stand-By.

Code AB KPN zie hier.

Â