Skip to main content

Goedemiddag, sinds een aantal dagen ben ik aangesloten bij KPN.

Nu wil ik vanaf mijn Smart tv (Samsung), via het smartmenu op mijn tv, naar het menu van KPN. Maar dit doet hij niet. Dit werkt alleen met de afstandsbediening van KPN.

Maar het smartmenu met de apps van mijn tv werkt alleen met de afstandsbediening van mijn tv.

Ook kan ik de programma's niet op pauze zetten met de afstandsbediening van mijn tv, alleen met de afstandsbediening van KPN.

Dit is erg onhandig! Kan de afstandsbediening van mijn tv gekoppeld worden aan het kastje van KPN? 

Beste @Lizzieprissie, welkom! Ik heb begrepen dat je via Samsung Smarthings wel de mogelijkheid hebt om je Samsung afstandsbediening te koppelen. Hoe dit precies in zijn werk gaat, durf ik niet helemaal te zeggen. Wij geven altijd aan dat de tv-ontvanger bediend moet worden met de KPN afstandsbediening. 


@Marcia_, ok, dan draai het om. Dan wil ik jullie afstandsbediening ook voor mijn tv gebruiken. Maar dat kan dus niet, wel harder/zachter etc, maar niet menu op de tv. Hoe kan ik dit instellen?


Ook dat klopt.. Alleen harder/zachter is mogelijk. Wellicht kan je een universele afstandsbediening aanschaffen?