Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening stuk?

  • December 27, 2020
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

Erik Castricum
Topper

Goedendag,

ik heb een vip5202 met een afstandsbediening waar ik na gemiddeld 30 minuten even de batterijen moet verwijderen omdat geen enkele knop meer reageert. Er licht ook geen ledje meer op.  Ik kan dan de ontvanger, TV en soundbar niet meer bedienen. Ik heb de AB ondertussen meerdere malen gereset, geen verbetering.

Is dit normaal gedrag, en zie ik wat over het hoofd? Het werkt heel goed, maar ook heel kort. Met name mijn kinderen zeuren de oren van mijn kop hierover.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Erik, welkom hier. 

Om helemaal naar een winkel te gaan in deze tijden is ook weer overdreven voor een afstandsbediening. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik eentje op. 
 

Dankjewel, bij deze onderweg.

De sms al binnen! Dank je Alex :grinning:

Top! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 27, 2020

Hallo @Erik Castricum ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Erik Castricum
Topper

Nou doen we dat maar. Een doaatje dus, zat nieuw in het pakket wat ik 11 december aan heb gesloten. 

 

Dank je ik laat nog even weten of dat het issue heeft opgelost voor het welbekende slotje


Erik Castricum
Topper

Ik zie dat ik word verwezen naar 08000402. Omdat ik een laryngectomie heb gehad ben ik daar geen fan van. Het spraakherkenningsscript herkent mijn stem niet omdat ik geen stembanden heb. Ik heb daar recent geen goede ervaring mee, je komt in een vicieuze cirkel

Ik ga wel even kijken of en wanneer ik dit in een kpnxl vestiging kan regelen. Daar kom je niet eerst een script tegen maar een echt mens en die verstaan me prima.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 27, 2020

Hi Erik, welkom hier. 

Om helemaal naar een winkel te gaan in deze tijden is ook weer overdreven voor een afstandsbediening. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik eentje op. 
 


Erik Castricum
Topper

Hi Erik, welkom hier. 

Om helemaal naar een winkel te gaan in deze tijden is ook weer overdreven voor een afstandsbediening. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik eentje op. 
 

Hoi Alex, dank je. Profiel aangevuld. Nogmaals alvast dank


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 29, 2020

Dankjewel, bij deze onderweg.


Erik Castricum
Topper

Dankjewel, bij deze onderweg.

De sms al binnen! Dank je Alex :grinning:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Hi Erik, welkom hier. 

Om helemaal naar een winkel te gaan in deze tijden is ook weer overdreven voor een afstandsbediening. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik eentje op. 
 

Dankjewel, bij deze onderweg.

De sms al binnen! Dank je Alex :grinning:

Top!