Skip to main content

Beste, 

Het lukt me niet om mijn Tech4Home afstandsbediening te koppelen aan mijn Hitachi 50HAK6150 TV.

Ik heb de codes 005 030 079 108 165 171 182 194 202 209 244 325 328 483 allengeprobeerd, zonder resultaat.

Wellicht heeft iemand een suggestie om ze te koppelen? Andere codes die misschien werken?

Hartelijk dank!

Hi @Querido! Welkom op ons KPN Forum. Ik weet niet wat de koppelcodes zijn voor die universele afstandsbediening i.c.m. je tv. Dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. 
Lukt het wel om de kpn afstandsbediening te koppelen? Waarvoor wil je deze Tech4Home afstandsbediening voor gebruiken? 


Dag @Lisa en anderen. Ik bedoelde eigenlijk de KPN afstandsbediening, denk ik. Ik dacht abusievelijk dat die Tech4Home heette. Het gaat om de afstandsbediening met een witte voorkant, zwarte zijkant, en zilveren ring, zie afbeelding hieronder. 

Het lukt dus niet met de codes 005 030 079 108 165 171 182 194 202 209 244 325 328 483, helaas.

Ik hoor graag van verdere suggesties!

Hartelijk dank!

 

 

 

 


Ja klopt. Deze allernieuwste (nou ja, alweer bijna 2 jaar) ab is van fabrikant Tech4Home en we hebben het op het forum over T4H. Misschien dat het @Lisa daardoor niet helemaal duidelijk was. Het iets oudere type noemen we D3 overigens, maar daar gaat het hier niet over.

Al je genoemde codes (nou ja, 1 of meer) zouden moeten werken met je tv. Uiteraard alleen de functies aan/uit, volume/mute en ingangskeuze.

In de afbeelding heb je de bluetooth versie. Het kan nodig zijn om deze eerst te resetten! Mogelijk dan eerst weer koppelen (bluetooth) met de ontvanger en dan weer instellen op je tv.


Ooh sorry, @Querido en @PeterG. Er ging totaal geen lampje bij me branden toen ik de vraag las. Nam daarom maar aan dat het niet onze ab was:sweat_smile: . Goed.. Bedankt voor je verhelderende reactie PeterG:smile:. Ben benieuwd of je iets aan de reset-tip hebt Querido. 


Reageer