Skip to main content

Sinds het nieuwe menu werkt mijn afstandsbediening heel traag bij het laden van de TV gids alsook de menuknop als ik opnames wil bekijken. Ook als ik op de TVhome knop druk moet ik lang wachten

Bij mij ook heel traag


Kreeg tip om ontvanger en tv een poosje van de stroom te halen en dan weer aanzetten. Dat hielp


De problemen met de afstandsbediening bij gids en opnames zijn weer volop terug. Enige tijd geleden kon ik ook niet meer zappen. TV-ontvanger opnieuw van stroom gehaald, resultaat: TV compleet op zwart. Nu kan ik wel weer kijken, maar de problemen zijn gebleven. Ik las op internet dat dit probleem bekend is bij KPN en dat het nog wel enige tijd kan duren voordat dit probleem verholpen is. Waarom communiceert KPN hier helemaal niet over met zijn klanten?


Goedemorgen @Dorien P,

Vervelend dat ook jij traagheid ervaart met het nieuwe tv-menu. Dat is inderdaad een bekend probleem. Hier wordt dan ook wel over gecommuniceerd, er is namelijk een verzameltopic over waar je ook eventuele updates kunt vinden; Het nieuwe menu. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, helaas gaat het niet meer lukken om het dit jaar te verhelpen maar we verwachten in januari een nieuwe software update uit te rollen waardoor de traagheid zal verdwijnen. Excuses voor het ongemak!