Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening traag na vervangen tv. Experiabox V9 of ontvanger aan vervanging toe?

• June 17, 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Wij hebben sinds kort een nieuwe TV geplaatst. Vanaf dat moment werkt de afstandsbediening zeer traag. Alle opties geprobeerd (aan/uit, update software, frisse start, andere code) maar niets helpt. Is onze experiabox (versie 9) en/of tv ontvanger te oud?

*Admin: afgesplitst van oud topic

Beste antwoord door W. Teunissen

We hebben een nieuwe afstandsbediening besteld, daarmee is de klacht verholpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@W. Teunissen Welkom op het forum. 

Het plaatsen van een nieuwe tv zou in mijn ogen geen invloed mogen hebben op de snelheid waarmee de tv ontvanger van zender wisselt. Ook zal het vervangen van een tv ontvanger of Experiabox het zappen niet sneller maken. 

Zou het toevallig zo kunnen zijn dat de nieuwe tv langer doet over het schakelen dan de oude tv?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 21, 2021

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 21, 2021

We hebben een nieuwe afstandsbediening besteld, daarmee is de klacht verholpen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 21, 2021

Het is goed om te lezen dat het probleem is opgelost.

Afstandsbediening traag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb precies hetzelfde. Sinds 2 maanden glasvezel en de experiabox vervangen. Nu een supertrage afstandsbediening. Maar ook dat hij hem gewoon erg slecht ontvangt. Best vervelend.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening aangevraagd in de hoop dat het daarmee opgelost is.