Skip to main content

ik heb hetzelfde probleem: een (oude) film op een USB-stick gezet en in de Samsung smart TV geplugd. Deze bron gekozen en de naam van de film verschijnt op het TV scherm. Vervolgens is er via de handbediening geen beweging in te krijgen. Bij Ziggo vormde het afspelen geen enkel probleem.

Sterker: ik heb de oude orginele Samsung handbediening uit de kringloop gevist en via deze handbediening kan de film wel worden worden afgespeeld.

Dus: gaarne een update van de KPN-handbediening zodat alles werkt zoals bedoeld.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

ik heb hetzelfde probleem: een (oude) film op een USB-stick gezet en in de Samsung smart TV geplugd. Deze bron gekozen en de naam van de film verschijnt op het TV scherm. Vervolgens is er via de handbediening geen beweging in te krijgen. Bij Ziggo vormde het afspelen geen enkel probleem.

KPN ondersteund dit gewoon niet. Zo simpel is dat. Ziggo zal ook niet alle tv's ondersteunen.

Sterker: ik heb de oude orginele Samsung handbediening uit de kringloop gevist en via deze handbediening kan de film wel worden worden afgespeeld.

Waar was uw eigen afstandsbediening van de tv dan? Weggegooid? 

Dus: gaarne een update van de KPN-handbediening zodat alles werkt zoals bedoeld.

Dat zal denk ik nooit gaan gebeuren.


Uw conclusie: met de bijgeleverde KPN box 12-handbediening zijn de USB-poorten van de TV dus onbruikbaar.

Ik heb via de handleiding van de Samsung TV opgezocht welke Samsung-handbediening daar bij hoort en die vervolgens bij de kringloop opgeduikeld.

Als het KPN-contract afloopt: beye beye KPN.


Uw conclusie: met de bijgeleverde KPN box 12-handbediening zijn de USB-poorten van de TV dus onbruikbaar.

Die is prima bruikbaar. Daar gebruikt u gewoon de afstandsbediening van de tv voor.


Hallo @Yanan. Het ‘probleem’ dat jij ervaart, is eigenlijk geen probleem en is precies zoals het hoort te werken. Met de afstandsbediening van KPN kan je jouw Smart TV aan- en uitzetten, de bron-invoer veranderen én het volume regelen.

Wil je de volledige functies van jouw Smart TV? Dan gebruik je hiervoor de afstandsbediening van jouw TV.