Skip to main content

Ik heb net KPN+ TV geïnstalleerd en alles werkte goed gedurende 2 dagen. Toen ik vandaag de TV aanzette, startte alles normaal op, maar nu kan ik de AB niet gebruiken om de TV-instellingen te wijzigen (aan/uit of volume hoger/lager). Ik heb een Samsung TV die prima werkte met het oude systeem en gedurende 2 dagen met de nieuwe TV+, maar nu heb ik geen controle over de TV.
Ik heb een handmatige instelling van de AB (Samsung TV) gedaan en ook een fabrieksreset, waarna de aan/uit op de TV werkte, maar nog steeds geen volumeregeling. Ik heb geprobeerd de AB instellingen en de TV box instellingen voor het geluid aan te passen, maar niets werkt........
 

Wat vervelend. En raar. Ik kan de basis functies er wel mee bedienen van mijn Samsung. 

Al geprobeerd met opnieuw instellen?

Bron knop en ok knop 4 seconden ingedrukt houden. Rode led gaat branden. Typ rustig 2 7 0 in. Rode led knippert 2 × . Klaar. 

En dan werkt het. Als het goed is. 


Bedankt Peter G. Ook ik heb de Samsung 270 code gevonden en nu is alles goed.

Ik heb ook een probleem met mijn 2e TV een oude Sony. Het geluid is erg laag op alle kanalen, ik moet tot 50 gaan, wat 20 was voor de verandering.
Iemand een idee?


Ik heb ook een probleem met mijn 2e TV een oude Sony. Het geluid is erg laag op alle kanalen, ik moet tot 50 gaan, wat 20 was voor de verandering.
Iemand een idee?

Dan staat het volume van de box zelf nog te laag.

Druk eens op de Google knop op de afstandsbediening voor dié box en spreek "volume maximaal" uit. Dat zou moeten werken. 


Hoi PeterG, Bedankt voor de tip, helaas heeft het niets veranderd.


@Clive Welkom op het forum. 

Fijn dat het probleem met de afstandsbediening is opgelost. 

Het probleem met het volume is dus niet opgelost door de ontvanger zelf op 100% te zetten? 

Wordt er wel aangegeven dat het volume op 100% staat op de ontvanger?