Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening update is niet goed uit te voeren

• May 2, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb een diw7022 box en mijn afstandsbediening was ineens niet meer gekoppeld.

Opnieuw gekoppeld, wordt een update voorgesteld. Update lukt steeds niet waarna de afstandsbediening niet meer werkt.

Batterijen vervangen voor de zekerheid, maar was niet het probleem.

Als ik de afstandsbediening reset en de update niet uitvoer (hier is eigenlijk geen optie voor maar het is op een of andere manier gelukt), dan werkt de afstandbediening wel met de box maar krijg ik hem niet meer gekoppeld met TV (samsung). Zowel via het kpn menu zelf als de handmatige manier werken niet.

Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Is het nog gelukt met deze tips toevallig ​@achtV?

Beste ​@achtV het is wel verstandig de AB binnen een afstand van 1 meter oftewel vlakbij de decoder te leggen voor de update.

CC ​@Thomas van KPN 

Hoi ​@achtV, welkom op onze community, hier zij momenteel wat problemen mee, we zijn druk bezig dit met een update aan te pakken.

Heb je meerdere TV ontvangers van ons in huis? Ik ben wel benieuwd wat er verandert als je ze met elkaar omwisselt (en ook de afstandsbedieningen)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@achtV, welkom op onze community, hier zij momenteel wat problemen mee, we zijn druk bezig dit met een update aan te pakken.

Heb je meerdere TV ontvangers van ons in huis? Ik ben wel benieuwd wat er verandert als je ze met elkaar omwisselt (en ook de afstandsbedieningen)

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

Beste ​@achtV het is wel verstandig de AB binnen een afstand van 1 meter oftewel vlakbij de decoder te leggen voor de update.

CC ​@Thomas van KPN 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Is het nog gelukt met deze tips toevallig ​@achtV?

CC ​@Thomas van KPN