Skip to main content

Goedenavond,

Ik probeer de afstandsbediening van mijn Bose Soundtouch 300 Soundbar te koppelen aan mijn Arris VIP2952 TV kastje, dit wil echter niet lukken.

Ik heb op het forum van KPN en het Internet al gekeken naar de juiste code.

De code die vaak genoemd wordt is 4714, deze heb ik meerdere malen geprobeerd zonde succes.

Weet iemand de juiste code voor de afstandsbediening van mijn Bose Soundbar?

 

Groet,

 

Robert

Ik heb een ander merk sounbar en een arris VIP5202,ik heb juist mijn afstandsbediening van mijn sounbar weggelegd. 

Volume kan ik bedienen gaat automatisch met kpn afstandsbediening voor instellingen van sounbar gebruik ik een app ,heb het liefst maar 1 afstandsbediening in gebruikt.

Sporadisch maak ik gebruik van de instellingen van mijn sounbar.


Hoi @Ro_1704, welkom hier. 

Als het goed is heb je de afstandsbediening met de zwarte achterkant en de cijfers bovenaan. Daarvoor heb ik nog code 496 gevonden. Lukt het daarmee?


Ik heb de soundbar met een HDMI kabel met de tv verbonden en de tv gezet op externe luidsprekers.

Als ik het volume van de tv regelt (dat kan ook met de KPN afstandsbediening), wordt het volume op de soundbar via de tv geregeld. 


Hoi @Ro_1704, welkom hier. 

Als het goed is heb je de afstandsbediening met de zwarte achterkant en de cijfers bovenaan. Daarvoor heb ik nog code 496 gevonden. Lukt het daarmee?

Hi Bart,

Ik neem aan dat de afstandsbediening die jij bedoelt de afstandsbediening van het KPN TV kastje is?


Dat klopt inderdaad. Lukt het niet met de code dan is er vermoedelijk geen code voor. 😞 Je zou dan de optie van joop2011 kunne proberen.Â