Skip to main content

Goedemiddag,

De afstandsbediening van één van onze tv ontvangers is defect.

Ik probeer via de webpagina een nieuwe te bestellen, maar ik krijg een foutmelding. Mijn producten zijn echter wel gekoppeld aan mijn KPN ID.

Is het mogelijk via deze weg een nieuwe afstandsbediening te bestellen? Bij voorbaat dank.

Welkom op het forum.

Zie hier, daar moet het lukken. 


Hoi Joop,

Bedankt voor je hulp.

Helaas is dat de link die ik al geprobeerd heb. Ik krijg de volgende foutmelding na het inloggen met mijn KPN ID:

 


Hallo @timvandehoef ,

Dan probeer ik het ook even.

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Helaas, de tool lijkt niet te werken. Ik heb het geprobeerd met Chrome en Firefox op zowel desktop als mobiel.

Ik zal waarschijnlijk even telefonisch contact op moeten nemen.


Ik heb Chrome eraf gehaald na een hack aanval of virus aanval.

Daarom werk ik nu met de nieuwe versie van Edge en ik moet zeggen hij bevalt goed.

 

Je kan ook chatten.

Chat staat inderdaad een beetje verstopt.

Zie https://www.kpn.com/service.htm

Klik bijvoorbeeld op TV

Daarna scrol na beneden.

Klik op “ik heb een andere vraag en wil graag contact.

Scrol weer na beneden.

Daar vind je de chat mogelijkheid.


Ik heb inmiddels contact gehad via de chat, en er wordt een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

Bedankt voor de hulp beide :relaxed:


Reageer